De dag erna - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu De dag erna - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

De dag erna

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

26 Mei 2015 | Nederland, Zeist

Dinsdagochtend 26 mei

Jaaaaa! Het laatste team is over de finish en daarmee is er een einde gekomen aan Roparun 2015. Iets voor 18.30 uur maandagavond kwam Team 95 – Ilion over de finish op de Coolsingel. Deze 24e editie van de Roparun was een stralende editie, zeker voor ons team 321!
Sebastiaan is helemaal lyrisch: "We hebben als team een fantastisch resultaat behaald. Vooraf hadden we nooit gedacht dat wij zo vroeg op de Coolsingel zouden staan. Echt een teamprestatie!".
Voor wat betreft de opbrengt, deze van de Roparun 2015, deze wordt vrijdag 12 juni bekend gemaakt op het slotfeest. Wat de opbrengst ook is, deze 24e Roparun gaat de boeken in als een zonnig en fantastisch succes!

Rene, interim Chef:
"Nu de laatste kilometers ook goed verlopen zijn en de auto's weer op Sparrenheuvel staan, besef ik hoe uniek dit was en hoe fantastisch het team het heeft gedaan. Het was een zeer geslaagde editie waar alle leden meer dan alleen hun eigen steentje hebben bijgedragen. Gisteren in de auto, gereden door mijn vrouw, kijk ik met een goed gevoel terug op het geheel. We kunnen met recht trots zijn op deze geweldige teamprestatie. Voor mij is het belangrijk dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft gehad, en het állerbelangrijkste is dat het hele team weer veilig thuis is. Beste allemaal, bedankt voor dit fantastische weekend!".

Mijn mooiste herinnering
Anne: "De picknick de avond voor de Roparun. Je zag al dat het weer echt een team is. Maar nog mooier was het moment dat Marika met Jonas en Pepijn mij opwachtten na onze derde etappe".
Jos: "Ik vond het heel leuk collega's te leren kennen die ik nog niet zo goed kende".

Eric (navigator) is na 10 uur slapen weer het haantje: "Ik vond het een hartstikke leuk weekend. De sfeer was goed en je leert je collega's op een heel andere manier kennen. Ik heb ook genoten van de rol van navigator. Je krijgt dan toch mee wat lopers en fietsers ervaren.
De samenwerking met Dennis (chauffeur), liep goed. Als een geoliede machine gingen we van Parijs naar Rotterdam! Naast navigeren was ik ook het manusje van alles en heb ik ook nog wat gechauffeerd. Met name op de 'inkakmomenten' ".
Eric was ook erg tevreden over de catering van Lyanne en Sarah: "Bij aankomst in het basiskamp stond alles altijd keurig klaar en af en toe een verrassing was echt een opkikker. Het waren drie vermoeiende maar zeer leuke dagen. Ik heb er van genoten!".


Poëzie uit de losse pols
Titel: Roparun 321
Door: Guus

Lang verwacht
Kledingkeus
Ingepakt
Licht nerveus

Twee uur weg
Veel plezier!
Picknick-stop
Ibis-bier

Hoi Parijs
Le Bourget
Pastamaal
Groepsfoto

Twee uur vijf
Prachtig weer
Drie twee een
Gaan we weer!

Heuvelland
Neer en op
Zonder val
Snelheid top!

Zondag heet
Eindeloos
Voetbaldouche
Grandioos

Nachtvertier
Zelepret
Tunnel lang
Kort naar bed?

Laatste dag
Voor de boeg
“Nog klein stuk”
Veel te vroeg?

D. den Hoed
Laatste pijn
Laatste sprint
Finishlijn

Warm onthaal
Bubbelwijn
Nellie C.
Cool-festijn

Afscheidknuf
Bus naar huis
Lekker bad
Snurkgeruis

Dag er na
Goed gevoel
Busjes schoon
Volgend doel?

Zo weer mee!
‘t Was subliem
Drie twee een
Super team!


Wat doe jij als eerste?
Esther v. G: wilde gisteren thuis eerst maar eens douchen en daarna gestrekt op de bank. Horizontaal is blijkbaar het beste: "och, och, ik denk dat ik mijn fiets een week zal mijden!". Zadelpijn Esther? Biefstuk uit de vriezer!

Dat nooit weer!
Jos: "Boven een vuilniszak hangen met plaszakken en aanverwante artikelen!”.

Mijn mooiste herinnering:
Dennis: “De nachtetappe, dat je ergens, in the middle of nowhere, in een glooiend heuvellandschap, onder de sterren, een karavaan van rode knipperende lichtjes ziet aankomen”.

Wist u dat...
…de moeder van Lyanne, op het moment van binnenkomst in Rotterdam, een muurtje heeft behangen in Lyanne’s nieuwe huis? (Is wel mooi geworden, dat rood).
… er nog veel gehuild is gisteravond bij het filmpje van team 255 dat uit moest vallen?
… de vuile was van Marion weer terug gevonden is?
… de voedselbank blij was met de overgebleven voorraad? (geen pannenkoeken)
…ons team ook op tv is geweest?
… je van de adrenaline op de finish een beetje gaat hallucineren? Harry zag "spritsen, kanoos, pennywafels en vuurwerk". Wauw!
… Jos een tovermiddel heeft gekregen van Marion waardoor hij na de laatste 50 km nóg wel zo'n ritje kon fietsen?
… wij nu allemaal benieuwd zijn bij welke koerier zij dat goedje heeft besteld?
… Maarten zijn bureaustoel op dit moment lekkerder vindt zitten dan het zadel?
… Theo geen afscheid kan nemen van ‘zijn’ camper? Hij staat nu op een camping in Beesd na te genieten!
… Guido het gevoel heeft dat hij alles alleen heeft moeten doen qua massages?
… hij het wel begreep, omdat Jos een beetje een ouwe man is?
… de redactie dit niet helemaal geloofd? ;-)


Mijn mooiste herinnering
Theo: “ik heb genoten van alles wat me dit weekend is overkomen! Nooit geweten dat het bestond, had het niet willen missen. Als mijn gezondheid het toelaat, en het team wil me erbij hebben, dan maak ik voor een volgende keer tijd vrij in mijn agenda!”.

En hiermee heeft hij vast voor alle deelnemers gesproken. En ja, deze Roparun is voorbij. Er zijn nog wat nasudderingen maar het is volbracht. Dit was het laatste reisverslag. Ik vond het heel leuk om, al was het van de zijlijn, mee te mogen genieten van het teamgebeuren. Ik hoop dat ik ook u mee heb kunnen nemen in de belevenissen van het Vektis Roparunteam 321. Wie weet tot een volgende keer!


  • 26 Mei 2015 - 17:03

    Peter Jansen:

    Bedankt voor alle gedetailleerde reisverslagen! Beter dan ooit tevoren
    Was voor de thuisblijvers een prima manier om op de hoogte te blijven en zo te hopen ook een keer mee te mogen :)


  • 26 Mei 2015 - 23:24

    Vektis RoParunteam 321 Vektis:

    Dank je wel voor het compliment!
    Ben je al in training? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 42331

Voorgaande reizen:

22 Mei 2015 - 25 Mei 2015

Roparun 2015

07 Juni 2014 - 09 Juni 2014

RoParun 2014

07 Juni 2014 - 09 Juni 2014

RoParun 2014

18 Mei 2013 - 20 Mei 2013

Roparun 2013

26 Mei 2012 - 28 Mei 2012

CHS Vektis en route

Landen bezocht: