Laatste teambijeenkomst - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Laatste teambijeenkomst - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Laatste teambijeenkomst

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

13 Mei 2015 | Nederland, Zeist

Volgende week dinsdag laatste teammeeting; klopt alles?
Laatste dingetjes nog even rondbreien, laatste check op materialen, en is iedereen fit?
Eén ding is zeker; spannend is het weer. Oók voor de deelnemers die het al vaker hebben gedaan.
Vrijdag is over 9 nachtjes. Hoe laat vertrekken we?

• 13 Mei 2015 - 13:39

Bettie:

Gaat vast lukken! Heel veel succes gewenst in ieder geval en jullie weten natuurlijk dat 'de reis' belangrijker is dan het doel.............. of was t andersom? Of allebei?
    Nou ja het wordt weer een fantastisch avontuur! Gewoon ervoor gaan dan komt alles goed!

Hartelijke groet van jullie 'oud-voormalig-in ruste zijnde-chef de mission' BETTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012