Nog één nachtje (2) - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Nog één nachtje (2) - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje (2)

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

21 Mei 2015 | Nederland, Zeist

The day before:
Harry voelt: "Ik ben redelijk relaxt na een paar weken van stress. Het meeste werk is gedaan, nog even de laatste puntjes op de i. Ik voel me in een prettig gevoel van vakantie-aanloop-spanning!"

Sarah zegt: "De spanning en het enthousiasme stijgt! Ik heb er ontzettend veel zin in! Alleen nog mijn spullen inpakken en dan ben ik er klaar voor: op naar Paris!!!"

Heb jij al ingepakt Eric?
Ik heb nog niets ingepakt (vanmiddag 14.30 uur). De kans dat ik iets vergeet is niet groot, anders is het vast iets onbelangrijks. Wat er al klaar ligt? Volgens mij alleen wat douchespul….

En jij, ben jij al ingepakt, Marion?
Zucht, de wasmand is leeg, dus inpakken is een kwestie van de paklijst volgen. Wordt het warm of krijgen we nachtvorst? Je moet overal rekening mee houden!

Teamkleding? check
Zonnebrand? check
Petje? check
Handschoenen? check
O, niet vergeten reserve hardloopschoenen mee te nemen. Bij extreme regenval is een paar extra schoenen wel prettig. Verder is een thermoshirt voor 's nachts prettig.
Nog even langs het Kruidvat voor natte washandjes; douchen is er voorlopig niet bij.
Niet vergeten: mijn paspoort!

Aanmoediging
Robert de Bie (MT Vektis):
Ha Roparunners,
Dit jaar zit ik er niet bij, maar ga jullie nauwgezet volgen op deze site. Het fijnst is natuurlijk een rimpelloze tocht waarbij alles volgens planning verloopt, maar tochten met tegenslag, ellende en snertweer beklijven het meest. Ik gun jullie daarom een memorabele tocht! Ik ben benieuwd of de planning uitkomt en of er een etappe met de Helden van Zeist gelopen/gefietst kan worden. Succes allen, maak er mooie dagen van!




  • 21 Mei 2015 - 20:02

    Wichert:

    Net in Rotterdam aangekomen. Borden met aankondiging Roparun staan al klaar. Succes

  • 21 Mei 2015 - 23:30

    Guus:

    Bijdrage aan de picknick van morgen ruikt gewoon te lekker. Zal ik al een stukje proeven????

  • 22 Mei 2015 - 10:54

    Twan:

    Zoals jullie weten ben ik er dit jaar helaas niet bij. Ik wens jullie allemaal een sportieve, veilige maar vooral gezellige Roparun. Maak er iets moois van!!!!!
    Twan

  • 22 Mei 2015 - 11:17

    Gerda Van Klaveren:

    Ik wens iedereen van Vektus veel succes jullie zijn kanjers.
    Sebastiaan van Klaveren je hebt al een aantal keren laten zien dat je het kunt. Groetjes Gerda
    (de moeder van)
    Toi toi toi

  • 22 Mei 2015 - 11:44

    Lonneke Van Dam:

    Lieve collega's en andere belangrijke mensen van team 321.

    Net als vorig jaar volg ik jullie natuurlijk weer op de voet. Als het meezit sta is as maandag ergens in Numansdorp en/of oud beierland langs de route om jullie aan te moedigen.

    Ik ga duimen voor perfect weer, niet te koud en niet te warm en vooral geen regen.

    toy toy toy en zet hem op en geniet van alles !!!

    x Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 42362

Voorgaande reizen:

22 Mei 2015 - 25 Mei 2015

Roparun 2015

07 Juni 2014 - 09 Juni 2014

RoParun 2014

07 Juni 2014 - 09 Juni 2014

RoParun 2014

18 Mei 2013 - 20 Mei 2013

Roparun 2013

26 Mei 2012 - 28 Mei 2012

CHS Vektis en route

Landen bezocht: