Het is weer ochtend - Reisverslag uit Montépilloy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Het is weer ochtend - Reisverslag uit Montépilloy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Het is weer ochtend

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

08 Juni 2014 | Frankrijk, Montépilloy

Zo! Wat een nacht vol onweer en regen. Zwaar respect voor de lopers en fietsers zeg! Gisteren is Anne uitgevallen met een geblesseerde knie. Einde Roparun als loper. Paul staat zijn mannetje hoor! Wat fijn dat hij erbij is dankzij Marion.
Marion loopt weer als de brandweer. Ze had zelf tijd voor een persoonlijk interview.
We halen tijd in en dat is geweldig, al is het natuurlijk geen wedstrijd.
Nu maar eens ontbijten! Heeft iedereen wel verdiend!
Slapen is er niet veel bij, maar dat mag de pret niet drukken.

• 08 Juni 2014 - 09:33

Harm:

Regen, een vallende Marion, onweer, Anne niet verder: klinkt als een heftige editie! Zet ' m op en hou vol! Groet, Harm

• 08 Juni 2014 - 09:36

Daniel & Jolanda :

Wat balen van het slechte weer en de blessure van Anne. Hou vol en we duimen voor beter weer.
    Laat jullie niet uit het veld slaan door een bui en laat zien wat jullie kunnen ! Nu al trots!

• 08 Juni 2014 - 10:06

Herman:

Goedemorgen ropateam, watvervelend dat Anne is uitgevallen. Zijn alle anderen nog fit? Heel veel succes vandaag. Ik hoop dat het droger word !

• 08 Juni 2014 - 10:21

Lisette:

Goed bezig team 321! Wat balen van de blessure van Anne, maar gelukkig is Paul er. En fijn dat Marion ook gewoon kan lopen. Heel veel succes!

• 08 Juni 2014 - 10:23

Rina Van Overveld:

Ik, moeder van Bob Voorbraak, wens jullie allemaal heel erg veel succes toe. Dikke pluim voor jullie!!! Tweede Pinksterdag gaan we in Heijningen jullie, voor het laatste stuk, aanmoedigen.

• 08 Juni 2014 - 10:24

Lisette:

Ps. Leuk dat interview van Marion op de Roparun website!

• 08 Juni 2014 - 11:06

Jos Bekkers:

Heel jammer voor Anne! Niet te ernstig hoop ik. Er wordt hard gewerkt, want het gemiddelde gaat omhoog. Maar niet forceren. Veel succes vandaag.

• 08 Juni 2014 - 11:20

Peter Jan ( De Man Van...):

Jullie zijn TOPPERS, alleen zonder concert. Hopelijk valt de blessure van Anne mee. Trots op mijn meisje dat ze met buil voor haar ogen en gekneusde ribben toch doorbijt. Klasse! Laat de regen jullie niet deren. Gewoon de AGU regenpakjes aan en gaan. Succes vandaag en hou ons op de hoogte! Kus voor Marion.

• 08 Juni 2014 - 11:43

René Kessels:

Wat goed dat jullie ondanks alle tegenslag gewoon doorbikkelen. Jammer van (en voor) Anne! En succes voor Paul!

• 08 Juni 2014 - 11:49

Matty:

Regen en onweer,alleen maar meer respect voor jullie als team.
    Heel veel sucses vandaag!
    Hopen dat het weer beter wordt.
    Groetjes voor allen.

• 08 Juni 2014 - 12:47

Bettie:

Hallo allemaal!

Nou dat klinkt allemaal weer enerverend! Ik denk aan jullie en wens jullie veel sterkte en heel veel plezier! Ik heb vertrouwen, jullie kunnen het! Go Twan!
    Groeten aan iedereen, Rotterdam here we come!!!!!

• 08 Juni 2014 - 13:09

Luiken:

Wat jammer voor Anne, maar wat fijn dar Marion weer helemaal op de been is. Het slechte weer is achter de rug, en jullie zijn nu bijna in België. Keep up the good spirit. Heb bijzonder veel respect vor jullie.

• 08 Juni 2014 - 13:10

Niels:

België lonkt! En een gemiddelde van bijna 11 km ondanks alle pech van gisteren en de regen van vannacht, knap hoor! Veel succes vandaag!
    Groet aan allen, Niels

• 08 Juni 2014 - 13:41

Marika De Boo:

Ik ben en blijf natuurlijk hartstikke trots op mijn Super(m) Ann(e)! En fijn dat jullie hem er als team gewoon doorheen slepen. Ik moet me helaas beperken tot wat virtuele knuffels en bemoedigende app-jes! Geniet ervan en gewoon doorlopen, -fietsen, -navigeren, -rijden, -masseren, -verzorgen, -regelen enzovoort!

• 08 Juni 2014 - 14:18

Jolanda Smid:

Balen voor Anne maar in de laatste week toch nog een joker kunnen inzetten en dat is mijn kanjer Paul! Ondanks korte voorbereidingstijd.....rent hij nu gewoon van Parijs naar Rotterdam! Met hulp van anderen dan wel maar wie had dit ooit gedacht?Ik ben heel erg trots! Op jullie allemaal natuurlijk en speciaal op Paul!

• 08 Juni 2014 - 16:28

Ali Verhoef:

Lieve Marion,
    even een berichtje van Ma. Heb van P.J. gehoord van je val en toch zet je de route voort.
    Ik vind dit heel stoer en flink van je.
    Gert en Marieke zijn hier geweest en wensen jou ook veel sterkte toe.
    Dikke kus en doe voorzichtig,
    Ma

• 08 Juni 2014 - 16:40

Mama:

ik vindt dat jullie het allemaal heel goed doen ik wil tegen sebastiaan zeggen zet hem op en tot morgen groetjes ma

• 08 Juni 2014 - 17:40

Quinta:

Wow, wat een berichten allemaal. We leven allemaal mee. Over doorzetten gesproken. Top!

• 08 Juni 2014 - 17:40

Quinta:

• 08 Juni 2014 - 17:42

Wilma:

Zet hem op allemaal!

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012