GESTART!!!!!! - Reisverslag uit Montépilloy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu GESTART!!!!!! - Reisverslag uit Montépilloy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

GESTART!!!!!!

Door: Twan van Rossum

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

07 Juni 2014 | Frankrijk, Montépilloy

Gestart!

Op zaterdag 7 juni 2014 is het dan eindelijk zover! Team 321 Vektis en Route is gestart!

Na een gezellige en enerverende heenreis met een trage pizza boer en de nodig gezelligheid zijn we vanmorgen aangekomen op het terrein van de ROPARUN in Parijs. Wat een indrukwekkende omgeving met meer dan 300 teams in allerlei soorten en maten. Iedereen helpt elkaar en de sfeer is zeer gemoedelijk. 30 graden betekent veel water drinken en meenemen. Iedereen is gewaarschuwd. Let op elkaar is het devies. Het belangrijkste is dat we allemaal heelhuids aankomen.

Dat heelhuids aankomen blijkt ook maar weer een heel belangrijk en niet altijd te lukken. Onze Marion is gestart als Loper en een uur later in race hebben we het bericht vernomen dat ze met de fiets over kop is gegaan. Een bult op haar hoofd en wat schrammen. Niet misselijk of duizelig gelukkig maar wel opletten nu hoe het zich vervolgd. Wat een geluk maar als voorzorg wel de volgauto in!. Reserveloper Paul staat klaar om in te vallen als dat nodig is.

Het basiskamp is inmiddels opgebouwd. Iedereen werkt mee en de sfeer is goed, maar je merkt ook dat iedereen geschrokken is. Zo zie je maar weer: een ongeluk zit in een klein hoekje.

Maar wat een topteam hebben we met Vektis en Route. We hebben veel plezier met elkaar en de saamhorigheid is groot. En nu 3 uur wachten op de lopers en fietsers. 3 uur de tijd om even te relaxen, eten etc…
Gaat wel goed komen! Ik heb er alle vertrouwen in!
Twan

• 07 Juni 2014 - 16:55

Jos Bekkers:

Pech zeg! Al na één uur een Sebastiaantje! Hopelijk gaat het verder goed met Marion. Voorzichtig allemaal en hoofd koel.
    Groeten, Jos

• 07 Juni 2014 - 17:05

Quinta:

Lieve allemaal,
    De kop is er af. Wel spannend en vooral warm. Fijn wat te horen. Marion, balen zeg. Heel veel sterkte. Liefs voor iedereen.
    Quinta

• 07 Juni 2014 - 17:46

René:

Volhouden Marion! En de rest nartuurlijk ook ;-)

• 07 Juni 2014 - 18:05

Marika De Boo:

Oh nee toch, Marion! Ik hoop dat het bij wat schrik in de benen blijft. Succes!

• 07 Juni 2014 - 19:40

Lydia:

hoe gaat het met Ina ? Dat zou ik graag willen weten. Verder succes en geen valpartijen meer. Lydia

• 07 Juni 2014 - 20:32

Twan:

Ina is zojuist gestart. Tot nu toe goed!

• 07 Juni 2014 - 20:58

Niels:

Hallo Kanjers,

Na een mooie start was het direct schrikken zo te horen.. Hoe gaat het nu met Marion?
    Heel veel succes allen! Ik hoop dat jullie een rustige en droge nacht hebben ;-)

Groet, Niels

• 07 Juni 2014 - 21:26

Paulina:

Jullie zijn weer van start, goed hoor van jullie! Team B is zeker net gestart, zet 'm op Sebastiaan ;-)!
    Voor iedereen heel veel succes en geniet vooral ook van de mooie omgeving!
    Groetjes. Paulina en Cheyenne ;-)

• 07 Juni 2014 - 21:47

Sandra Van Beek:

Schrikken zeg. Hoop dat het meevalt Marion.
    Veel succes allemaal!

• 07 Juni 2014 - 21:50

John En Gerda:

Rot voor Marion zo'n buiteling.wij hopen dat de schade meevalt.
    iedereen suc6. Sebastiaan zet hem op.
    groeten
    John en Gerda van Klaveren

• 07 Juni 2014 - 21:55

Matty :

Jullie zijn gestart horen we.
    Heel vervelend dat Marion gevallen is,hopen dat ze verder geen last heeft.
    Veel sucses allemaal, en geniet er van.

Groeten,Jan en Matty

• 07 Juni 2014 - 22:12

Luiken:

Wow, wat een start. Hoge termperaturen een buiteling en wie weet wat er nog komen gaat.
    Houd de moed erin, doe desnoods "rustig" aan, belangrijk is dat we jullie maandag ALLEMAAL heelhuids op de Coolsingel kunne begroeten.
    Succes voor de lopers die zo de nacht ingaan.

• 08 Juni 2014 - 00:26

Lieve allemaal! Heel veel succes en zet hem op! Ik zal jullie volgen! Toppers

• 08 Juni 2014 - 00:30

Marianne:

Ps. Graag iedereen weer heelhuids op kantoor volgende week! Maar doe aub voorzichtig!

• 08 Juni 2014 - 07:28

Quinta:

Goedemorgen allemaal,
    Hoe is de nacht gegaan? Lange dag vandaag. Jullie naderen de Belgische grens.
    Zet m op!
    Lfs Quinta

• 08 Juni 2014 - 08:10

Marianne:

Goedemorgen! Hoe gaat het toppers? Ben heel benieuwd! Heel veel succes vandaag!

• 08 Juni 2014 - 09:16

Rinus En An Klompenhouwer:

Goedemorgen verloopt alles verder volgens schema en is Marion weer een beetje hersteld het is wel erg warm he waar zijn jullie nu ongeveer? Houd de moed er in.

• 08 Juni 2014 - 10:06

Niels:

Goede morgen,

Om 10.30 is er weer een wissel en ik begrijp net van Marion dat ze mede dankzij de pilletjes nog steeds up en running is en dan weer gaat lopen. Knap hoor! Anne kent helaas ook blessureleed. Ondanks alles nog een goede tussentijden!! Heel knap!
    De roze lap (team 240 van 'overloper' ;-) Marieke) gaat ook heel goed!
    Veel succes vandaag kanjers!
    Groet, Niels

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012