Finish dag 3 Roparun! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Finish dag 3 Roparun! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Finish dag 3 Roparun!

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

20 Mei 2013 | Nederland, Dinteloord

We zijn in Nederland!

Vanmorgen rond 04:00 waren we met team 321 A de Nederlandse grens over. Lopers en fietsers van team 321 B kwamen rond 06:00 bij t basiskamp aan om te wisselen. Na een zeer gevarieerd ontbijt vertrok team A weer rond 7 uur voor de 9e etappe! Met de energie zit het wel goed!

Met de campers staan we nu in Dintelmond om vervolgens voor de laatste keer te wisselen. Rotterdam here we come!

• 20 Mei 2013 - 10:42

Niels:

Welkom terug in het grijze Nederland op deze feestelijke dag. Op naar de finish, geniet ervan.

Groetjes
    Niels

• 20 Mei 2013 - 11:30

René:

En daar zijn ze weer om wat kleur te brengen in een grijs land. Welkom terug. Op naar de Coolsingel!

• 20 Mei 2013 - 11:36

Judith:

Volhouden met zijn allen! Veel succes bij de laatste loodjes. Van Siemen en Anneloes moet ik jullie aanmoedigen met een heleboel keer: Hup, hup, hup, hup, hup!!!

• 20 Mei 2013 - 11:44

Jack:

Nog een paar kilometers: rustig uitbollen na die lange aanloop. Zet 'm op!!

• 20 Mei 2013 - 11:48

Sandra:

Geweldig!!! Go for it!!

• 20 Mei 2013 - 12:35

Robert:

Ha toppers, geniet van de laatste loodjes.

• 20 Mei 2013 - 12:36

Sunniva:

Kanjers,
    Jullie zijn er bijna (nog ca. 30 km).
    En daarna de zoete overwinning...en lekker weer thuiskomen.
    Alle goeds,
    Sunniva

• 20 Mei 2013 - 13:02

Marika De Boo:

..we gaan nú weg om jullie op te wachten in Rotterdam...maak er een mooi feest van, misschien lijkt het geen unieke prestatie, (met zoveel deelnemende teams); het ís het wel!

• 20 Mei 2013 - 13:03

Albertien:

Haaa Lisette en andere toppers,

De eerste juichgeluiden van binnenlopende teams zijn al te horen op de Laan op Zuid, vlak voor de Erasmusbrug. Nog even en dan mogen wij voor jullie juichen, zet ''m op!

Albertien

• 20 Mei 2013 - 13:05

Daniel & Jolanda:

Harde werkers... GOED bezig.

Nog heel even en dan eindelijk: VICTORY!!

Geniet van de laatste kilometers en wees trots op deze mooie en gezamenlijke prestatie!

• 20 Mei 2013 - 15:02

Jaap:

wow, nog even de brug over!
    Juich, juich
    gefeliciteerd

• 20 Mei 2013 - 15:18

Arno:

Gefeliciteerd Team met een hoofdletter G !!

Prachtige prestatie en zo mooi op schema gebleven.

Alle ontberingen doorstaan en als een mooi team samengewerkt waar jullie trots op mogen zijn.
    Helaas van het weer in de laatste km's
    Petje af voor de lopers, fietsers, masseurs, leiding en als laatste niet te vergeten de catering.

Greetzzz

• 20 Mei 2013 - 15:44

Jose Van Denderen:

Gefeliciteerd, zie net dat jullie er zijn. Kanjers....... en nu ...... Rusten!

• 20 Mei 2013 - 16:16

Armin:

Wat een waanzinnige prestatie! Hulde! Jullie hebben het maar weer gedaan! Geniet ervan en denk nog wel even aan de cooling-down ;)

• 20 Mei 2013 - 20:06

Marc Theloesen:

Fantastische teamprestatie onder zware condities! Gefeliciteerd. Marc

• 06 Juni 2014 - 20:16

Quinta:

Hallo kanjers, sfeer nog goed :-)? Hoe was de pizza?

• 07 Juni 2014 - 09:53

Niels:

Goede morgen team 321,

Goed geslapen? Nog ochtendnieuws?

Groet uit een warm Nederland
    Niels

• 07 Juni 2014 - 16:10

Quinta:

He Niels,
    Zitten we wel op de goede site?
    Het is wel erg stil rondom het team.
    Groetjes, Quinta

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012