Estafette oefenloop met het Diak op 17 april 2013 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Estafette oefenloop met het Diak op 17 april 2013 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Estafette oefenloop met het Diak op 17 april 2013

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

17 April 2013 | Nederland, Zeist

De oefenloop vond plaats door de bossen in de omgeving Zeist-Doorn. De route is ongeveer 45km. Rond 18:00-18:30 starten de teams en rond 22:00-22:30 kwamen de teams aan bij het Diak. De route is met GPS uitgezet.

Drie teams oefenden samen en ieder team heeft een A en een B (sub)-team.
- Team 19 Diakonessnhuis
- Team 321 Vektis-CHS
- Team 188 DHL-express

• 17 Mei 2013 - 12:52

Daniel:

Nog even aftellen en dan....RENNUH!!!

Heel veel succes allemaal en we duimen voor goed weer!

Nu al supertrots op iedereen!

• 17 Mei 2013 - 16:17

José Van Denderen:

Allemaal, renners en verzorgers, veel succes maar vooral ook veel plezier!

• 17 Mei 2013 - 16:42

Sunniva:

Hallo dan,
    Hoop dat de reis naar Parijs voorspoedig verloopt en dat jullie vannacht een beetje fatsoenlijk kunnen slapen.
    Duim me suf voor mooi weer.
    Alle goeds en plezier toegewenst en tot later...

• 17 Mei 2013 - 19:54

Paulina:

Het is weer zover voor jullie! Ik wens jullie heel veel succes met het hardlopen! Nu hopen dat het mee valt met het weer!
    Extra aanmoediging voor jou Sebastiaan: zet 'm op hè!

• 17 Mei 2013 - 20:30

Paula:

Ben nu al supertrots op mijn baas en alle anderen. Zet 'm op...en ook ik duim voor een beetje mooi weer. Paula, CZ

• 17 Mei 2013 - 22:04

Willem Staal(Team 19):

Hoi Allen,

voor dit ene jaar vanuit Nederland, 'leuk' om de roparun eens aners te volgen. Veel succes, geniet weer onerweg en wellicht tot in Hoogerheijde of op de Coolsingel!!!

zet hem op!

• 18 Mei 2013 - 09:13

Luiken:

Goedemorgen, hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad. Veel succes. Ik vind jullie Kanjers.
    Groet, Luiken

• 18 Mei 2013 - 10:05

Niels:

Goedemorgen Frankrijk,

Goed geslapen allemaal? Is het droog? Veel succes straks bij de start! We gaan jullie volgen.

Groet, Niels

• 18 Mei 2013 - 10:40

Quinta:

Lieve allemaal,

Nu is het aftellen geblazen. toi, toi.

liefs, Quinta

• 18 Mei 2013 - 11:06

vraagje,

waar kunnen eventueel foto's naar toe gestuurd worden zodat ze geplaatst worden op de site?

Groet,
    Arno

• 18 Mei 2013 - 12:07

Sandra Van Beek:

Veel succes allemaal en heel veel plezier!
    We duimen voor mooi weer!

Groeten,
    Sandra, Martijn, Kim en Nina

• 18 Mei 2013 - 12:43

René:

Zet hem op jongens en meisjes!! En doe de groeten aan de Somme.

• 18 Mei 2013 - 13:13

Ester En Pepijn :

Goedenmiddag daar in Frankrijk, ook wij willen jullie veel succes toewensen en vooral voor papa: niet te hard rijden ... Een mooie tijd toegewenst en tot maandag, geniet ervan!
    Groetjes Pepijn en Es.

• 18 Mei 2013 - 14:27

Nina:

Marion, zet h'm op, ik houd de buien wel tegen!

• 18 Mei 2013 - 15:17

Quinta:

De kop is er af! We leven allemaal mee.
    xx Quinta

• 19 Mei 2013 - 20:49

PETER JAN:

Inmiddels richting de 2e nacht. Klasbakken!! Nog even doorbijten en dan staan jullie op de Coolsingel!!
    Feijenoord kan daar alleen maar van dromen. Zet em op en Marion: blijven gaan (en bijten...)
    Groet
    PJ

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012