Nog 10 dagen voor de start... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen voor de start... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen voor de start...

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

08 Mei 2013 | Nederland, Rotterdam

Het is alweer bijna zover: het team 'CHS Vektis en route' doet 18 tot en met 20 mei voor de tweede keer mee aan de Roparun. Met een aantal vertrouwde en een paar nieuwe gezichten gaan we de sportieve uitdaging weer aan. Het team is compleet en heeft er veel zin in!

• 10 Mei 2013 - 14:53

Willem Staal:

Hoi Vektis/CHs team,

Heel veel succes in de mooie maar zware en gezellige run van Parijs naar Rotterdam. wellicht kom ik jullie nog tegen in Hoogerheijde of Rotterdam. Maak er een mooie loop van!!!

sportieve groet,
    Willem Staal(Team 19 Diakonessenhuis (in ruste, ha))

• 16 Mei 2013 - 09:15

Caroline Hoitink:

Veel succes met elkaar!!

• 16 Mei 2013 - 09:30

Lonneke Van Dam:

Lieve Roparun vriendjes,

Vanavond ga ik jullie maaltijden ophalen, nu maar hopen dat ze net zo lekker zijn als vorig jaar.
    We hebben er erg veel zin in allemaal he..... ik merkt dat iedereen een beetje hyper aan het worden is.
    Nou vannacht lekker slapen dan gaat het helemaal goed komen, we gaan er weer onvergetelijke dagen van maken.

xx lon

• 17 Mei 2013 - 19:19

Quinta:

Lieve sportievelingen,

Nog één nachtje slapen. Zet 'm op!

liefs, Quinta

• 17 Mei 2013 - 21:37

Vandaag was de stemming positief geladen bij het inrichten en klaar maken van de campers en busjes.
    Niet alleen de mensen die in het team zitten maar ook de mensen die er bij betrokken zijn, geholpen hebben of familie en collega's zullen weer trots jullie volgen.

TOI TOI TOI en een sportieve en veilige terugkomst.
    (neem wat mooier weer mee vanuit het zuiden ;-))

Groetjes Arno

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012