De finale - Reisverslag uit Brussel, België van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu De finale - Reisverslag uit Brussel, België van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

De finale

Door: CHSVektisenroute

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

28 Mei 2012 | België, Brussel

Tussen 9 en 10 uur is de laatste wissel voor de laatste etappe van 70 kilometer.

Na een glorieus onthaal in Ossendrecht gaan we nu op weg naar de Coolsingel. In Ossendrecht was het 's morgens om 6 uur al een groot feest.

De fietsers kunnen bijna niet meer op hun zadel zitten en de lopers voelen alle spieren in hun benen

De klus is bijna geklaard en we finishen tussen half drie en drie uur te finishen.

Tot ziens!

• 28 Mei 2012 - 05:31

Quinta:

Nog 79,9 kilometer. Helden, alles wat jullie gedaan hebben is al een prestatie. Wat een teamwork! Tot vanmiddag. Dikke knuffel!

• 28 Mei 2012 - 05:53

Marion Engelschman:

Jos en team, wat een geweldige prestatie! De Coolsingel begint in zicht te komen...

• 28 Mei 2012 - 06:19

Niels:

Goede morgen. Wat een Prestatie! Ook deze tweede nacht zijn jullie goed doorgekomen. Geniet van deze laatste uren ondanks de blaren en andere ongemakken. Tot straks op de Coolsingel

• 28 Mei 2012 - 06:20

Tamara:

Met de aankomst in Rotterdam voor ogen gaat het jullie zeker lukken. Wat een prestatie!
    Moet ik sta tafels voor dinsdag ipv een bureau voor de heren fietsers regelen?
    Er is maar een ding dat helpt smeer er eindeloos heel dik vaseline op het liefst nu al. Succes allemaal, jullie zijn echt een team.

• 28 Mei 2012 - 06:25

Quinta:

Voor iedereen die gaat inhalen:
    zullen een plek afspreken waar wij met z'n allen staan? Weet iemand een goede meetingspot? Willemsbrug lijkt met wat warm zo pal in de zon. Ergens op de Coolsingel?

• 28 Mei 2012 - 06:26

Wilma:

Super, jullie hebben het volgehouden vannacht! Nu onder aanmoediging op weg naar de finish. Succes met de laatste etappe.

• 28 Mei 2012 - 06:50

Sunniva:

KANJERS, nog 67 km te gaan.
    Voor de laatste ploeg als ik het goed begrijp.
    Geweldig, wat een volharding onder toch wel barre omstandigheden.

• 28 Mei 2012 - 06:54

Marika De Boo:

@Quinta: het lijkt me een goed idee om ergens af te spreken, maar ik ken Rotterdam niet zo goed. Is er iemand met een Vektis/CHS vlag, spandoek o.i.d. ? Misschien kunnen we telefoonnummers uitwisselen? (06 41327584). Ik neem de trein van 12.32 uur vanaf Utrecht CS, ben om 13.10 op R'dam Centraal.

• 28 Mei 2012 - 07:05

Chris Driessen:

Aan het hele CHSVektis team:

Succes met de laatste etappe en een behouden aankomst in Rotterdam.

Ik zal er niet zijn om jullie in te halen. Ik ben gisterenavond opa geworden, dat heeft nu even prioriteit.

Chris

• 28 Mei 2012 - 07:12

Elise (mariondochter:

Kom op he, jullie doen het super!

• 28 Mei 2012 - 07:36

Theo:

Grandioos!
    We zullen er zijn op de Coolsingel

• 28 Mei 2012 - 08:10

Quinta:

@Marika: zelf denk ik aan De Beijenkorf. Lekker schaduwrijk en vlakbij metrostation Beurs. Ons nummer is (06) 31955064. Ondanks het warme weer neem ik toch het rode jack mee.
    @iedereen: komen jullie ook onze kant op?

• 28 Mei 2012 - 08:33

Wiecher:

Geweldig dat het gaat lukken!
    Veel succes op de allerlaatste kilometers.

• 28 Mei 2012 - 08:37

Arno Van Dam:

Ik sta nu bij rotonde in numansdorp. Kom later ook naar coolsingel. Lonneke vroeg mij voor stadhuis te komen maar lijkt me erg druk. Mijn nr is 06-31014487
    Groetjes en tot laters om de bikkel in te halen

• 28 Mei 2012 - 08:43

Luiken:

Geweldig deze prestatie (en laten we het doel niet uit het oog verliezen)!
    Tot straks aan de Coolsingel.

• 28 Mei 2012 - 08:44

Luiken:

@ Quinta en anderen; Bijenkorf lijkt mij uitstekend idee als meeting point. Tot straks.

• 28 Mei 2012 - 08:47

Anne-Marie:

Dag bikkels, ik juich en klap nu al. Superlatieven tekort hier.

Wat een grootste, fantastische, magnifieke, prachtige, grandioze, ontzagwekkende, luisterrijke, sublieme, voortreffelijke, mieterse ongelooflijke en te gekke prestatie.

Jullie zijn TOPPERS!!!!

Maak er een mooi sluitstuk van in Rotterdam.

• 28 Mei 2012 - 08:50

Marika De Boo:

Ik kom naar de Bijenkorf en zie dat het Vektis-jack van Anne aan de kapstok hangt, kan ik daar mee zwaaien. De laatste etappe wordt op dit moment gelopen door Guus, Marieke, Anne en nog iemand van wie ik de naam niet onthouden heb:( SUCCES!

• 28 Mei 2012 - 08:54

Anita:

Het laatste stuk, nog even volhouden helden! Wat een team! Sterkte! X

• 28 Mei 2012 - 09:39

Jeroen:

Kom op kanjers, nog een paar uur en dan zit jullie topprestatie erop!

Bijenkorf prima meetingpoint, zal er zijn!

• 28 Mei 2012 - 09:47

Jolanda:

De laatste loodjes! Zet 'm op!
    Voor wie niet naar Rotterdam gaat, maar wel graag de binnenkomst wil zien; op TV wordt vanaf 12.00 uur rechtstreeks verslag gedaan vanuit Rotterdam. Het wordt uitgezonden op het digitale eventkanaal van ziggo (bij mij op nr 13).

• 28 Mei 2012 - 10:00

Sandra:

Wat een super prestatie zetten jullie neer, echt geweldig!

• 28 Mei 2012 - 10:07

Peter Jan:

Na aankomst van ons team zal Rotterdam eindelijk weer eens sinds vele jaren ( dot voor de Feijenoorders onder jullie) een feest meemaken dat zijn weerga niet kent. Hat zal nog lang onrustig blijven op de Coolsingel....
    Fantastische prestatie, diep respect voor allen en bedenk voor welk doel jullie dit doen. Dat, naast de persoonlijke prestaties moet voldoening geven!

• 28 Mei 2012 - 11:23

Arno Van Dam:

Zo de meute is gespot in oud beierland en zij nu richting rotjeknor.
    Alwaar ik bij de bijenkosf op de hoek op een terasje ben neergestreken.
    Wie daar ook is... Mijn nr is 0631014487

• 28 Mei 2012 - 12:31

Sunniva:

GE-WEL-DIG,
    nog 2 km
    Wat zullen jullie MOE zijn en VOLDAAN

• 28 Mei 2012 - 12:36

Herman:

We staan letterlijk op de finishlijn bij de tv cameras tegenover het gemeentehuis

Kom aub allemaal hier naar toe