Het team heeft het zwaar! - Reisverslag uit Brussel, België van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Het team heeft het zwaar! - Reisverslag uit Brussel, België van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Het team heeft het zwaar!

Door: CHSVektisenroute

Opgegeven snelheid 11.00 km/u
Prognose finishtijd 28-05-12 14:37:11

• 27 Mei 2012 - 20:31

Ina:

Nog steeds in de race!!!!! Nog even doorzetten jongens... Wij zijn enorm trots op jullie!!!

• 27 Mei 2012 - 20:41

Ria:

Ruim over de helft, al twee derde gehad. Volhouden! Morgen komt de eindstreep in zicht. Succes allemaal!!

• 27 Mei 2012 - 20:41

Jolanda:

Zo ontzettend TROTS!!! Jullie zijn bikkels!! We leven elke (kilo)meter met jullie mee. Nog even volhouden!

• 27 Mei 2012 - 20:51

Judith:

Wat een geweldige prestatie!
    Masseurs nog een tandje bijschakelen voor de lopers, fietsers haal alle afleidingstrucs of gekke verhalen uit de kast en voor alle anderen: sleep elkaar er nog even met volle kracht doorheen. Dat proberen wij telepathisch/in gedachten ook te doen. Voelen jullie de golven energie niet al?

• 27 Mei 2012 - 20:51

Herman:

Heel veel succes met het laatste deel. Geweldig dat jullie zo bijdragen aan de grootste roparun opbrengst aller tijden. Keep this in mind als jullie de laatste 30% opvreten !!!!!

• 27 Mei 2012 - 21:16

Quinta:

Jongens, jullie hebben er al 350 km opzitten. Het is nu al een prestatie! Het is onmogelijk niet aan jullie te denken. Veel liefs,

• 27 Mei 2012 - 21:16

Arno Van Dam:

Het team heeft het EXTRA zwaar gezien de drukkende weersomstandigheden!!!
    Het zijn stuk voor stuk kanjers die maar door blijven buffelen. grote waardering voor de prestatie die hier geleverd word door CHS/Vektis en alle andere teams.
    Dit wordt de tweede lange nacht en als de zon weer opkomt zal de eindstreep langzaamaan in zicht komen.
    Kop op mannen/vrouwen deze run gaat de boeken in als topprestatie.

• 27 Mei 2012 - 21:27

Over topprestatie gesproken!!!

Het team CHS/Vektis heeft op het moment de 24ste tijd van alle 325 teams.... ;-)
    En dat mag "presteren met een hoofdletter P genoemd worden!!

• 27 Mei 2012 - 21:27

Wilma:

Ongelooflijk knap wat jullie aan het presteren zijn. Nu weer de nacht in. En dan komt het einde toch echt in zicht. We leven met jullie mee. Hou vol!

• 27 Mei 2012 - 21:37

Jeanette:

Ademloos volg ik jullie geweldige prestatie.

• 27 Mei 2012 - 21:50

Roel:

Zet 'm op kanjers! Geniet van de koelte van de nacht, als de zon op komt is de Willemsbrug in zicht.

• 27 Mei 2012 - 21:57

René:

Wat zetten jullie daar met zijn allen een fantastische Prestatie (dank, Arno) neer. Inderdaad is het onontkoombaar jullie de hele tijd jullie volgen, en te duimen en mee te leven. Nog één nachtje - zte hem op!

• 28 Mei 2012 - 03:44

Sunniva:

Jullie zitten nu al onder de 100 km!!!
    Heel veel succes en sterkte met de staart van de olifant...

• 28 Mei 2012 - 04:12

Goede morgen KANJERS!!!

DE NACHT IS VOORBIJ EN DE FINISCH IN ZICHT.

kOP OP DE LAATSTE LOODJES ZIJN BEGONNEN.

• 28 Mei 2012 - 05:03

Marika De Boo:

Goedemorgen, is er een plek afgesproken in Rotterdam waar alle Vektis/CHS supporters het team gaan binnenhalen/toejuichen?

• 28 Mei 2012 - 07:11

Elise (dochter Mario:

JULLIE KUNNEN HET, LIEFS!

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012