Afzien - Reisverslag uit Offoy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu Afzien - Reisverslag uit Offoy, Frankrijk van Vektis RoParunteam 321 Vektis - WaarBenJij.nu

Afzien

Door: CHSVektisenroute

Blijf op de hoogte en volg Vektis RoParunteam 321

27 Mei 2012 | Frankrijk, Offoy

Inmiddels is er begonnen aan de vijfde etappe. Ruim tweehonderd kilometer is er inmiddels afgelegd. In de laatste etappe zagen we een schitterende zonsopgang. Vervolgens vierden we een klein feestje in steunpunt Sophia waar we werden onthaald met broodjes Hemaworst, soep, koffie en thee.

Veel tijd om er bij stil te staan was er niet want we moesten verder. Ook deze ochtend werd het al snel geel warm. Voor de fietsers waren de bergetappes behoorlijk zwaar. De lopers krijgen het ook steeds zwaarder nu de warmte toeslaat en de spieren steeds stijver worden.

Bij aankomst in het basiskamp wordt er gemasseerd, gegeten en vervolgens snel vertrokken naar het volgende punt.

Frankrijk wordt verlaten en de volgende bestemming is België.

Alles is nog heel en de verzorging is top. Op naar Rotterdam.

• 27 Mei 2012 - 10:26

Quinta:

We leven allemaal mee. Hopelijk zijn er schaduwstukken onderweg. Sterkte.

• 27 Mei 2012 - 11:23

Odette:

Hopelijk blijft het voorspoedig gaan. Heel veel succes!

• 27 Mei 2012 - 11:36

Minke De Klerk:

Geweldig, wat jullie presteren!
    De foto's stralen jullie enthousiasme uit!
    Zet hem op! Veel succes!

• 27 Mei 2012 - 12:42

Peter:

Ik zie net weer een mooie doorkomsttijd. Blijf zo doorgaan!

• 27 Mei 2012 - 12:56

Niels:

Ik zie net ook de nieuwe doorkomsttijd. Jullie zijn over de helft en geheel op schema. Knap hoor! Wat een prestatie met deze temperatuur. Allen succes!!

• 27 Mei 2012 - 13:12

Anita:

Wat zijn wij trots op jullie allemaal en dat met deze temperatuur! Super.....wat een prestatie! X

• 27 Mei 2012 - 13:15

Theo:

2x de helft. Zet hem op!

• 27 Mei 2012 - 13:16

Ina:

Superprestatie.... 't is al aftellen, de frisse douche komt iedere kilometer dichterbij!!

• 27 Mei 2012 - 14:29

Wilma:

Bij de laatste meting nog op schema, zie ik. Geweldige prestatie, zeker met dit weer. Hou vol! Hopelijk koelt het snel wat af.

• 27 Mei 2012 - 14:29

Wilma:

• 27 Mei 2012 - 14:54

Luiken:

Ik ben diep onder de indruk, chapeau!

• 27 Mei 2012 - 15:16

Miranda:

Jullie gaan supergoed! Houd vol en vergeet niet tussen het afzien ook af en toe te genieten. Veel succes!

• 27 Mei 2012 - 16:18

Paulina:

Nog even volhouden allemaal. Het wordt nu avond dus de temperatuur gaat zakken!!! Zet m op allemaal!

• 27 Mei 2012 - 19:07

Niels:

Nieuwe tussenstand is binnen.
    Om 19:51 nog steeds prachtig op schema! Fantastisch hoor. Heel veel succes allen de komende nacht!

• 27 Mei 2012 - 19:10

Jeroen:

Diep respect allemaal voor deze topprestatie!

Laatste nacht, op naar Rotterdam!

• 27 Mei 2012 - 19:13

Sunniva:

nondeju zeg jullie zitten op 2/3 nu en nagenoeg op schema en dat met deze temperaturen...ongelooflijk wat een wilskracht!
    gelukkig wordt het morgen ietsiepietsie koeler en nadert de eindstreep
    alle goeds

• 27 Mei 2012 - 19:18

Judith:

Morgen is het koeler en nu ook al! Volhouden helden, nog minder dan twee vijfde...

• 27 Mei 2012 - 19:27

Judith:

Oh ja, misschien nog even rondkijken in dat gekke Belgie, kan flink afleiden, al die wat ik vroeger toen ik er logeerde noemde gewatteerde huizen en andere rommelige en rare dingen. De maan is er ook weer, maar ja wel wat klein om wat extra bij te lichten. Houd vol het is nog maar iets meer dan een halve dag!

• 27 Mei 2012 - 19:31

Wiecher:

Alleen al tot nu toe een fantastische prestatie van jullie allen in die hitte!

Met de finish al enigszins genaderd hoop ik van harte dat alle lichamen goed blijven functioneren en jullie op de Coolsingel jullie glorie beleven.

• 27 Mei 2012 - 19:36

Jolanda:

Hoop dat alles goed blijft gaan ondanks de blessures! Hou vol! De eindstreep komt in zicht! Wat een fantastische prestatie.

• 27 Mei 2012 - 19:37

Tamara:

Het gaat super en het zal nu langzaam koeler worden, Blijf volhouden jullie kunnen het. Jullie heb zo vaak en hard getraind met jullie ervaren coach. Sterkte.

• 27 Mei 2012 - 20:20

Wichert En Liesbeth:

Vanuit Groningen waar we NK t/m 21 golf volgen enorm veel succes de as nacht en dag. Fantastisch wat jullie presteren

• 28 Mei 2012 - 06:32

Wichert:

Succes. Finish in zicht

Vektis RoParunteam 321

Collega's en relaties van Vektis lopen hard voor het goede doel! Dit doen we door een sportieve prestatie te leveren tijdens de Roparun. Binnen 48 uur overbruggen wij met acht lopers de afstand tussen Parijs en Rotterdam. De lopers worden begeleid door 2 fietsers. Iedere loper neemt ongeveer 67 kilometer voor zijn of haar rekening en hiermee zamelen we geld in voor mensen die getroffen zijn door kanker. Hierbij vragen wij uw hulp. Met uw bijdrage kunt u leven toe voegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven.

Actief sinds 11 April 2012